Lyssnar,tänker!

Lyssnar på Return-Sing me a song! Tror inte jag lyssnat på denna sen bror gick bort för 3 och ett halvt år sen! Underbar låt men sjukt sorglig!! Tror inte riktigt att jag fattat att pappa är BORTA! Jag vet ju att de är så men hjärnan och kroppen har nog inte accepterar de ännu! Älskade pappa<3 min pappa försökte alltid se de bästa hos alla, ställde upp för alla så länge han orkade och va så himmlA snäll! Han va min bästa vän, min älskade pappa och min tryggaste punkt i livet! Funderade jag på något va de alltid pappa jag frågade vare sig de gällde hästar eller killar!! Hur ska jag klara mig utan dej??? Önskar jag hade fått vara med när du lämnade oss pappa , va ju hos dej nån timme efter men hade velat vara med och fått hålla din hand , talat om 1 sista gång hur mycke du betyde för mig! Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dej!!! Bror nu är de din tur att ta hand om pappa!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0